Voorbereiding

27 april 2019 - Uden, Nederland

Na ons geweldige avontuur in Nieuw Zeeland 🇳🇿 van afgelopen jaar (2018) staat dit jaar de fjorden van Noorwegen 🇳🇴 op de planning. Ik was helemaal weg ❤️ van de fjorden van Doubtfull Sound en Milford Sound in Nieuw Zeeland. Dat zag Nicole ook en zij stelde dan ook voor om de fjorden van Noorwegen te gaan bekijken. Nou, dat voorstel ben ik dan gaan omzetten en  uitwerken. Diverse boekjes over de Noorse fjorden🌄, wandelingen🥾🥾, bezienswaardigheden 🌄🏞 én internet 🖥 waren nodig om een rondreis door Zuid-Noorwegen te maken.

We maken een rondreis van 4 weken in juni 2019 op dezelfde wijze als we in Nieuw-Zeeland deden. Met de eigen auto 🚘 rijden we naar 13 verschillende overnachtingslocaties🏡. Vanuit die locaties gaan we in 1 tot 3 dagen de omgeving ontdekken.

Op 30 mei 2019 vertrekken we naar het noordelijkste puntje van Denemarken 🇩🇰 vanwaar we de volgende dag naar Noorwegen 🇳🇴 over steken.

We hebben er ontzettend veel zin in👍🏼🥰.

1. Catherine:
    30 april 2019
    Hoi,
    Hartstikke leuk en goed van jullie dat jullie weer een mooie reis gaan ondernemen.
    Ik weet dat ook de voorpret voor jullie een belangrijk onderdeel is. Veel plezier alvast met het voor-genieten. Ik ga het weer volgend. dikke kus.
  2. Huub:
    7 mei 2019
    Wordt prachtig, mooi land.

Veel plezier